Gratis support via:  +31 (0)20 796 9999

Hoe mijn Exchange Agenda delen met anderen?

Je kan jouw webgebaseerde Outlook gebruiken om jouw agenda met anderen te delen.

Volg deze stappen in het controlepaneel

  1. Ga naar “Mijn producten” > “E-mail Hosting” > Klik op de knop “Beheer e-mail” rechts van jouw domeinnaam.
  2. Kies in het menu links voor “Outlook Web Access”.Outlook Web Access Exchange
  3. Open Outlook

    • Ga naar de rechterbovenhoek en klik op “Calendar”.
    • Nu ben je in je agendaweergave. In het menu links zie je al jouw kalenders, inclusief jouw standaard kalender, genaamd “Calendar”. Klik met de rechtermuisknop op de naam om het uitklapmenu uit te breiden. Klik op “Share calendar”.
    • Er opent zich een paneel aan de rechterkant. Vul de Exchange e-mail in van de persoon met wie je je kalender wilt delen, je bericht (onderwerp) en bevestig als laatste de kalender die je wilt delen.

      Opmerking: Wanneer je het e-mailadres invult, druk je op Tab op jouw toetsenbord. Hier kan je de rechten kiezen van de gebruiker met wie je jouw agenda deelt – zij kunnen enkel de beschikbaarheid zien, of de volledige gebeurtenissen of deze zelfs aanmaken.

      Klik op “Send” bovenaan als je klaar bent.
Updated on 7 september 2020

Was this article helpful?

Related Articles