Gratis support via:  +31 (0)20 796 9999

Hoe kan ik een handtekening aanmaken?

Via de webmail kan je eenvoudig handtekening instellen.

Volg deze stappen om een handtekening in te stellen via Webmail

  1. Klik op “Instellingen” rechts bovenaan.Klik op Instellingen
  2. Links zie je nu het Instellingen menu. Klik op “Identiteiten”.Klik op Identiteiten
  3. Je ziet nu alle identiteiten. Kies de identiteit waarvoor je een handtekening wil aanmaken.Kies de identiteit waarvoor je een handtekening wil maken
  4. Na de gewenste identiteit gekozen te hebben, open je de opties voor het aanmaken / bewerken van de handtekening.Open opties om handtekening aan te maken
  5. Wil je extra opties om de tekst te bewerken, dan kan je een HTML-handtekening aanmaken. Klik gewoon op de schuifknop naast “HTML- handtekening” om de optie te activeren.klik op schuifknop HTML-handtekening
  6. Nu kan je jouw handtekening aanmaken. Daarvoor kan je alle opties gebruiken: lettertype veranderen, afbeeldingen en links invoegen, enz. Ben je klaar met het bewerken van jouw handtekening, dan klik je op “Bewaren”.Maak je handtekening en bewaar
  7. Om jouw handtekening uit te testen, ga je terug naar jouw mail door op “Mail” rechts bovenaan te klikken.Klik op E-mail
  8. Klik op “Opstellen” bovenaan links van de pagina.Klik op opstellen
  9. Je ziet nu jouw standaard handtekening. Die zal altijd verschijnen wanneer je een nieuwe mail begint te schrijven. Indien je bij een bepaalde mail geen handtekening wil, dan kan je die gewoon bij die mail wissen.Zo ziet je handtekening er uit

 

Updated on 7 september 2020

Was this article helpful?

Related Articles