Gratis support via:  +31 (0)20 796 9999

Maak een back-up/export van je mailbox in Outlook

Exporteer de gegevens van je mailbox uit Outlook om een back-up te maken.

Met een back-up kan je nadien ook mails en agenda’s importeren op een andere computer.

Outlook op een Apple computer? Gebruik onze handleiding voor Outlook op Mac.

Volg deze stappen in Outlook 2013:

  1. Via de navigatiebalk bovenaan links ga je naar “Bestand” > “Openen” en kies voor “Importeren/exporteren” in het menu (zie afbeelding).
  2. Kies “Naar een bestand exporteren” en ga verder.
  3. Kies voor “Outlook gegevensbestand (.pst)” en ga verder.
  4. Kies de map uit je mailbox die je wil exporteren en ga verder.
  5. Kies de locatie naar waar je het bestand wil exporteren en rond af.
  6. Optioneel bescherm je jouw back-up met een wachtwoord en klik je op “OK”.
  7. Optioneel: Importeer een back-up van je mailbox

Openen > Importeren/exporteren

Volg deze stappen in Outlook 2010:

  1. Via de navigatiebalk bovenaan links ga je naar “Bestand” > “Openen” en kies voor “Importeren/exporteren” in het menu.
  2. Kies “Naar een bestand exporteren” en ga verder.
  3. Kies voor “Outlook gegevensbestand (.pst)” en ga verder.
  4. Kies de map uit je mailbox die je wil exporteren en ga verder.
  5. Kies de locatie naar waar je het bestand wil exporteren en rond af.
  6. Optioneel: Importeer een back-up van je mailbox

Volg deze stappen in Outlook 2007:

  1. Via de navigatiebalk bovenaan links ga je naar “Bestand”
  2. Klik op “Importeren/exporteren”.
  3. Klik op “Naar een bestand exporteren” en ga verder.
  4. Kies voor “Persoonlijk Map bestand (.pst)” en ga verder;
  5. Kies de map uit je mailbox die je wil exporteren en ga verder.
  6. Kies de locatie naar waar je het bestand wil exporteren en rond af.
  7. Optioneel: Importeer een back-up van je mailbox
Updated on 27 februari 2020

Was this article helpful?

Related Articles