Herken je zakelijke websitebezoekers met Leadinfo. Probeer het 14 dagen gratis en maak van anonieme websitebezoekers klanten.
Wist je dat 95% van je websitebezoekers geen contact opneemt, terwijl een deel hiervan wél serieuze interesse heeft in je dienst of product? Met andere woorden: jouw website is een schat aan onbenut potentieel.
Met leadgeneratie software achterhaal je de gegevens van je anonieme B2B websitebezoekers, zoals de bedrijfsnaam, contactgegevens en LinkedIn profielen van besluitvormers. Zodat jouw salesteam altijd een goed gevulde funnel heeft.
Ben je een lokale ondernemer of onderdeel van een grote multinational? In beide gevallen kun je groeien met Leadinfo, dankzij onze wereldwijde dataset die toch gedetailleerde informatie biedt. En dat allemaal in real-time. Zodat je met gemak relaties opbouwt en leads omzet in klanten.
Onze software integreert met meer dan 60 platforms. En we brengen elke maand weer nieuwe mogelijkheden uit. Van Google Data Studio tot HubSpot en van Slack tot Discord, geef vandaag nog een boost aan je workflow.
Bespaar tijd door automatisch tags aan websitebezoekers toe te wijzen en bepaalde acties uit te voeren of content te laten zien wanneer specifieke gebruikers je website bezoeken. Automatiseer meer salesprocessen en richt je op het echte werk: leads benaderen en deals sluiten.
Leadinfo is volledig AVG-proof. Ook bieden we de optie om Leadinfo zonder cookies te gebruiken. Wij hebben de privacy-wetgeving voor je uitgepluisd, zodat jij je hoofd hier niet meer over hoeft te breken.
Exporteer je klantdata en gebruik deze inzichten om leads via LinkedIn te retargeten.
Ontdek hoe leads op je website rondkijken met schermopnames.
Met automatische leadscores zie je meteen wat je heetste leads zijn
Werk slimmer samen met je salesteam door middel van tags en opmerkingen.
Verhoog je conversie met Leadinfo’s leadgen formulieren.
Met Google Analytics kan je vooral het gedrag op je website analyseren, maar je krijgt geen informatie over welk bedrijf jouw website bezoekt. Met Leadinfo achterhaal je échte informatie over welke bedrijven jouw website bezoeken, via welke campagne ze kwamen en welke pagina's ze bezochten. Zo krijg je veel meer relevante informatie over een lead.
Nee, dat kan niet. Leadinfo laat je zien welke bedrijven je website hebben bezocht én geeft je de gekende contactpersonen. Zo weet je wel meteen wie je kan contacteren. Via de remarketing optie van Leadinfo kan je een bedrijf trouwens opnieuw bereiken met de vraag om contact op te nemen.
Ja, Leadinfo heeft ook een cookieless oplossing waardoor het niet nodig is dat bezoekers cookies accepteren. Je krijgt dus altijd informatie over je bezoekers te zien.
Leadinfo toont veel meer dan enkel een bedrijfsnaam. Zo krijg je ook een overzicht van gekoppelde LinkedIn-profielen, inclusief binnen welke afdeling deze vallen.
Op basis van die info kan je een goede inschatting maken van wie er geïnteresseerd is in jouw product.
Met Leadinfo kun je contacten ook makkelijk exporteren naar bv. LinkedIn en Google Ads om mensen te motiveren terug te komen naar jouw website. Je krijgt dus de tools om ook in een groot bedrijf in contact te komen met de juiste mensen.
Leadinfo gebruikt heel veel verschillende datapunten om bedrijven te identificeren. Eén ervan is bv. een fixed (vast) IP-adres, maar dat is niet altijd nodig. Ook als een bedrijf geen vast IP-adres heeft, slaagt Leadinfo er meestal in om een bedrijf te herkennen.
Het herkennen van mensen die je website bezoeken via hun thuisnetwerk (en eigen IP-adres) bezoeken is moeilijker, maar niet onmogelijk. In veel gevallen maken zo'n bezoekers gebruik van een VPN-verbinding waardoor ze toch het IP-adres van hun kantoor gebruiken.